Każdy materac BODYGUARD® składa się z dwóch warstw o różnych stopniach twardości: jedna strona jest średniotwarda, a druga twarda. Wystarczy obrócić materac, żeby zmienić jego stopień twardości.
Materac dziecięcy SuperBreeze® jest odpowiedni od momentu narodzin do długości ciała 100cm (w przypadku materaca 60x120 cm) lub 120cm (w przypadku materaca 70x140cm) albo 140 (w przypadku materaca 80x160cm).
Materac BODYGUARD® jest dostępny w 29 różnych rozmiarach – od 70x200 cm do 200x220 cm. Na stronie produktu można w bardzo prosty sposób wybrać potrzebny rozmiar. Wysokość całkowita materaca BODYGUARD® wynosi ok. 18,5 cm. Jeśli potrzebujesz rozmiaru, który nie jest widoczny na stronie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Materac BODYGUARD® jest materacem odpowiednim do każdego typu budowy ciała. Dzięki swoim modułom ergonomicznym materac z łatwością dopasowuje się do Twojej ulubionej pozycji do spania: czy to na brzuchu, na boku lub na plecach. Jako materac 2w1 DUO BODYGUARD® posiada dwie strony o różnych stopniach twardości, które nie są kwestią masy ciała, lecz gustu. Większość naszych użytkowników w Polsce preferuje stopień „średnio twardy”.
Materac nawierzchniowy BODYGUARD® nie tylko sprawia że leżysz wyżej, ale również nadaje miękkość dwóm dostępnym stopniom twardości naszych materacy BODYGUARD®. Topper BODYGUARD® ma dwie różne powłoki: Po jednej stronie wysoce elastyczny pokrowiec HyBreeze® o wyjątkowej oddychalności, a z drugiej strony wysokiej jakości pokrowiec BaumwollSleep®. Topper BODYGUARD® to nakładka na materac z wyjątkowo miękkiej pianki wysokoelastycznej, która, podobnie jak materace BODYGUARD®, została podzielona na symetrycznie rozłożone obszary modułów ergonomicznych. W ten sposób materac nawierzchniowy nie tylko zapewnia dodatkowe odciążenie, ale też indywidualnie dopasowuje się do poszczególnych obszarów ciała. Ochraniacz na materac zamówisz u nas w niemalże wszystkich oferowanych rozmiarach materaca – za wyjątkiem długości specjalnych 210 cm i 220 cm oraz szerokości specjalnej 70 cm. Gumki mocujące pozwalają wygodnie zamocować go na materacu i zapobiegają przesuwaniu. Materiał można prać w 40 °C. Ze względu na rozmiar należy go jednak prać ręcznie lub przekazać do profesjonalnego czyszczenia.
Materac BODYGUARD® został wyprodukowany z wysokiej jakości innowacyjnej pianki QXSchaum® - jednego z najnowocześniejszych materiałów stosowanych w materacach.
Materac BODYGUARD® został przetestowany na obecność substancji szkodliwych zgodnie z Oeko-Tex® Standard 100 w najwyższej klasie 1 i jest produktem całkowicie nieszkodliwym.
Pokrowiec HyBreeze® materaca antykartelowego BODYGUARD® składa się z dzianin dystansowych 3D, które zapewniają optymalne odprowadzanie wilgoci, dzięki czemu materac pozostaje suchy podczas snu.
Tak, pokrowiec można bez problemu prać. Praktyczny zamek błyskawiczny przebiegający wokół pokrowca dzieli do na dwie części. Obie strony mogą być prane osobno w pralce automatycznej w temperaturze do 60 stopni. Prosimy nie wybielać ani nie prasować pokrowca materaca. Pokrowiec nie nadaje się również do suszenia w suszarkach. Suszyć tylko na powietrzu.
Na szczęście nie. Dzięki bardzo stabilnej piance QXSchaum® nasz materac nie wymaga trzymiesięcznej fazy regeneracyjnej. Możesz więc bez przerwy komfortowo spać na tej stronie, którą wybrałeś/wybrałaś.
MDK to skrót od materac dla każdego. To znaczy: materac antykartelowy BODYGUARD® jest idealny dla najróżniejszych kształtów ciała w typowych pozycjach do spania. Dzięki materacowi antykartelowemu BODYGUARD® i jego ergonomicznym modułom możesz cieszyć się przyjemnym komfortem snu . Wolisz twardy materac czy raczej średnio-twardy? BODYGUARD® zapewni Ci komfortowy sen. I to właśnie jest MDK - materac dla każdego.
Materace często wydzielają na początku zapach nowego produktu. Zapach ten nie jest szkodliwy dla zdrowia. Materac BODYGUARD® został skontrolowany pod kątem występowania substancji szkodliwych przez różne instytuty oraz posiada certyfikat OEKOTEX® Standard 100 w kategorii I. W miarę możliwości staramy się dostarczyć Ci neutralny zapachowo materac BODYGUARD®. Ewentualny odczuwalny zapach nowego produktu ulotni się po pewnym czasie. W tym celu najlepiej przewietrzyć sypialnię kilka razy dziennie. Często zapach nowego produktu znika też po pierwszym praniu pokrowca (patrz FAQ powyżej: Czy pokrowiec można prać?). Jeśli nowy zapach będzie utrzymywał się dłużej niż 14 dni, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Poduszka wiskoelastyczna BODYGUARD® wykonana jest z innowacyjnej, wysoce elastycznej pianki Visco. Jej pokrowiec HyBreeze® to 100% poliestru i możesz go prać w temperaturze do 60 stopni. Nie suszyć w suszarkach bębnowych.
Tak, w pojedynczych przypadkach przy produkcji mogą wystąpić odchylenia o maks. +/- 2 cm od podanego rozmiaru (długość i szerokość). Odstępstwa w tym zakresie nie stanowią podstawy do reklamacji.
Płatność i wysyłka
Oferujemy następujące metody płatności: przelew zwykły, Przelewy24, BLIK, karta kredytowa (Visa, Mastercard, American Express), PayPal, Klarna, Apple Pay i Google Pay. Więcej informacji na ten temat można znaleźć również w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych w zakładce „Metody płatności”.
Przesyłka do Polski: dla zamówień od 199 PLN wysyłka jest darmowa. Dla zamówień o wartości poniżej 199 PLN koszty wysyłki wynoszą 39 PLN. Patrz też Koszty przesyłki.
Tak, każde zlecenie przyjęte do realizacji automatycznie generuje email z potwierdzeniem. Sprawdź, czy nie trafił do folderu ze spamem.
Od momentu wpłynięcia płatności dostarczamy produkty BODYGUARD® w terminie podanym aktualnie na stronie produktu.
Każdy antykartelowy materac BODYGUARD® jest specjalnie skompresowany i przesyłany w paczce o wymiarach 110 x 40 x 40 cm. Przed położeniem się na nim należy zdjąć folię i odczekać ok. 8 minut. Proszę pamiętać, że materac BODYGUARD® nie może pozostawać w stanie skompresowanym dłużej niż przez cztery tygodnie od momentu dostawy.
Materac BODYGUARD® Boxspring jest specjalnie skompresowany, dzięki czemu możemy dostarczyć prawie wszystkie wymiary aż pod Twoje drzwi. Wymiary kartonu to 110 x 45 x 45 cm. Największe rozmiary, 200 x 200 cm oraz 180 x 220 cm są dostarczane przy pomocy firmy spedycyjnej. W tym przypadku spedytor dostarcza materac tylko do granicy posesji/działki.
W przypadku zamówienia kilku sztuk tego samego artykułu dostarczane są one zazwyczaj razem. Dostawa różnych artykułów, jak na przykład materac i topper, może czasami zostać zrealizowana w różnych terminach.
W przypadku materaców BODYGUARD® stosuje się w zależności od wielkości dwie różne metody kompresji (metody pakowania). Dlatego też może się zdarzyć, że sposób pakowania folią dostarczanych materaców BODYGUARD® jest różny. Wszystkie materace BODYGUARD® są jednak przesyłane w kartonie o takich samych wymiarach (120 cm x 40 cm x 40 cm).
Nie. W przypadku dostaw, które pierwotnie zostały wysłane na adres dostawy na terenie UE, a następnie są wywiezione/zabrane przez samego klienta do krajów trzecich (np. do Szwajcarii), firma bett1 nie zwraca podatku VAT.
Gwarancja i wymiana
Jeśli jako konsument nie będziesz zadowolony ze swojego materaca BODYGUARD®, masz możliwość zwrócić go za darmo w przeciągu 100 dni od daty dostawy. Żądanie zwrotu należy przesłać mailowo na adres [email protected]. My lub zlecona przez nas firma spedycjyna ustalimy z Tobą termin i miejsce odbioru. Miejscem odbioru może być każde miejsce, które jest jednocześnie dozwolonym miejscem dostawy (patrz OWH § 5). Odbiór jest bezpłatny. Nie jest konieczne zapakowanie materaca BODYGUARD® ponownie w karton przesyłkowy w celu jego odbioru. Wystarczy, że owiniesz materac BODYGUARD® folią ochronną, którą otrzymasz od spedytora.
Jeśli uzgodniony odbiór nie dojdzie dwukrotnie do skutku z Twojej winy, wówczas dodatkowe prawo do zwrotu uznaje się za niewykonane. Po otrzymaniu przez nas materaca zwracamy Ci koszty zakupu. Bierzemy na siebie ryzyko związane z utratą materaca podczas przesyłki zwrotnej. Dodatkowe prawo do zwrotu obowiązuje w każdym przypadku wraz z przysługującym ustawowym prawem do odstąpienia od umowy i nie narusza również jakichkolwiek praw do roszczeń z tytułu rękojmi.
Dla wszystkich produktów obowiązuje ustawowy okres odstąpienia od umowy wynoszący 14 dni. W przypadku materaca BODYGUARD® oraz BODYGUARD® Boxspring (nie dotyczy materca dziecięcego SuperBreeze®) oferujemy ponadto dodatkowe prawo do zwrotu przez 100 dni od daty zakupu (test 100 nocy).
Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyn. Okres odstąpienia wynosi czternaście dni od dnia, w którym Państwo lub osoba trzecia inna niż dostawca weszła w posiadanie towarów. Aby móc skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji poprzez wyraźne oświadczenie. Aby dotrzymać terminu odwołania wystarczy, że wyślesz powiadomienie o skorzystaniu z prawa odwołania przed upływem terminu odwołania.
W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy, niezwłocznie i nie później niż w ciągu czternastu dni od daty otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od niniejszej Umowy, zwrócimy użytkownikowi wszystkie płatności, które otrzymaliśmy od użytkownika, w tym koszty dostawy (inne niż dodatkowe opłaty wynikające z wyboru metody dostawy innej niż najtańsza oferowana przez nas dostawa standardowa). W celu zwrotu pieniędzy korzystamy z tego samego rodzaju płatności, który został użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej i w żadnym wypadku nie zostaniesz obciążony kosztami takiego zwrotu.
Towar zostanie odebrany przez naszego partnera logistycznego. To my ponosimy koszt zwrotu towaru, jeśli adres odbioru znajduje się na terenie Polski. Jeśli natomiast adres odbioru znajduje się poza granicami Polski, to ty ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Koszty te wynoszą 529 PLN za sztukę w przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą być normalnie wysłane pocztą, z wyspy lub z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej. Koszty zwrotów z krajów trzecich wynoszą 699 PLN za sztukę. W przypadku towarów, które mogą być normalnie wysyłane pocztą (np. oryginalnie zapakowane materace lub poduszki), koszt wynosi 159 PLN za sztukę. W przypadku przesyłek zwrotnych z krajów trzecich (poza UE) koszty przesyłki zwrotnej wynoszą zazwyczaj 699 PLN za sztukę dla wszystkich towarów. W przypadku materaca BODYGUARD® oferujemy dodatkowo 100-dniowe prawo zwrotu, które daje Ci możliwość zwrotu materaca nawet po upływie ustawowego 14-dniowego okresu wypowiedzenia umowy. Takie dodatkowe prawo do zwrotu istnieje w każdym przypadku obok ustawowego prawa do odstąpienia od umowy i nie ma wpływu na roszczenia gwarancyjne (patrz również: Ogólne Warunki Handlowe).
Jeżeli skorzystasz z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy (patrz wyżej), przepisy dotyczące skutków skorzystania z ustawowego prawa do odstąpienia od powyższych przepisów mają zastosowanie w drodze odstępstwa.
Adres kontaktowy:
bett1.de GmbH
Tauentzienstr. 11
10789 Berlin
Niemcy
Chcemy, żeby byli Państwo zadowoleni ze swojego materaca przez długi czas. Dlatego udzielamy 10-letniej
gwarancji na rdzeń materaca, tzn. gwarantujemy, że w okresie gwarancji użytkowany zgodnie z przeznaczeniem
rdzeń nie powinien wykazywać niekorzystnych zmian właściwości produktu ani wad fizycznych. Jeśli jednak w
okresie gwarancji wystąpi wada, usuniemy ją albo prześlemy Państwu nowy rdzeń.
Okres gwaracji rozpoczyna się od daty dostawy. Dowodem gwarancyjnym jest faktura. Naprawa lub wymiana nie
powodują zawieszenia ani przerwania okresu gwarancji.
Dla naszej gwarancji obowiązuje prawo niemieckie. Zakres terytorialny gwarancji ogranicza się do terytorium Unii
Europejskiej oraz Szwajcarii.
Uwaga: W przypadku wady przysługują Państwu również ustawowe prawa z tytułu rękojmi, a w szczególności
także w przypadku wady pokrowca. Mogą one być realizowane bezpłatnie. Państwa ustawowe prawo w
przypadku wad nie są ograniczone przez niniejszą gwarancję.
Co prowadzi do wyłączenia gwarancji?
Z gwarancji wyłączone są wady powstałe wskutek nieprawidłowego użytkowania.
Nieprawidłowe użytkowanie ma miejsce np. wtedy, gdy rdzeń materaca po dostawie zostanie uszkodzony przez
przecięcia, zadrapania, przypalenia, chemikalia lub w podobny sposób; gdy zasady użytkowania i pielęgnacji
zawarte w intrukcji nie są przestrzegane; gdy materac jest użytkowany lub przechowywany poza zamkniętymi,
suchymi pomieszczeniami mieszkalnymi; lub gdy w wyniku nieprawidłowego użytkowania (np. niewłaściwej
wentylacji pomieszczeń) dojdzie do powstania pleśni.
Silnie zabrudzone materace, których ocena lub naprawa jest z powodów higienicznych niemożliwa, są również
wyłączone z gwarancji.
Zmiana koloru pianek materacowych jest zjawiskiem normalnym, dlatego nie stanowi podstawy roszczenia
gwarancyjnego. Z czasem również wysokość rdzenia może ulec nieznacznym zmianom – także w tym przypadku nie mamy do czynienia z podstawą do roszczeń, o ile użyteczność materaca nie jest przez to ograniczona.
Jak skorzystać z gwarancji?
Warunkiem rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego jest możliwość sprawdzenia go przez nas. W tym celu muszą
Państwo zgłosić nam roszczenie gwarancyjne w ciągu dwóch miesięcy od pierwszego wystąpienia lub wykrycia
wady, w sposób czytelny, poprawny, kompletny i zgodny z prawdą – pocztą elektroniczną, listownie lub faksem
(nasze dane kontaktowe podano powyżej). Prosimy o dołączenie aktualnych danych kontaktowych,
odpowiedniego dowodu zakupu z datą zakupu oraz dokładnego opisu uszkodzenia wraz ze zdjęciami.
Następnie zorganizujemy odbiór towaru. Ocenimy zgłoszony towar i w rozsądnym czasie poinformujemy
Państwa, czy mamy do czynienia z przypadkiem gwarancyjnym.
Jeśli roszczenie gwarancyjne zostanie uznane, to wymienimy lub naprawimy uszkodzony rdzeń materaca według
własnego uznania. Pokrywamy koszty naprawy lub wymiany oraz transportu (wysyłki i zwrotu), tak aby w
przypadku uzasadnionej reklamacji nie ponieśli Państwo żadnych kosztów. Nie przysługuje roszczenie o
odszkodowanie wynikające z tej gwarancji. Ustawowe roszczenia odszkodowawcze pozostają jednak
nienaruszone.
Prosimy pamiętać: Jeśli nie mamy do czynienia z przypadkiem gwarancyjnym, a przy zachowaniu należytej
staranności mogli to Państwo rozpoznać (np. gdy materac nosi wyraźne ślady przecięć), to obciążymy Państwa
kosztami transportu w wysokości 529 PLN brutto (na chwilę obecną) za każdy odcinek trasy (tam i z powrotem).
Mają Państwo jednak prawo wykazać, że rzeczywiste koszty transportu i oceny są niższe, i wtedy poniosą
Państwo jedynie rzeczywiście powstałe koszty.
Z gwarancji wyłączone są wady powstałe wskutek nieprawidłowego użytkowania.
Nieprawidłowe użytkowanie ma miejsce np. wtedy, gdy rdzeń materaca po dostawie zostanie uszkodzony przez
przecięcia, zadrapania, przypalenia, chemikalia lub w podobny sposób; gdy zasady użytkowania i pielęgnacji
zawarte w intrukcji nie są przestrzegane; gdy materac jest użytkowany lub przechowywany poza zamkniętymi,
suchymi pomieszczeniami mieszkalnymi; lub gdy w wyniku nieprawidłowego użytkowania (np. niewłaściwej
wentylacji pomieszczeń) dojdzie do powstania pleśni.
Silnie zabrudzone materace, których ocena lub naprawa jest z powodów higienicznych niemożliwa, są również
wyłączone z gwarancji.
Zmiana koloru pianek materacowych jest zjawiskiem normalnym, dlatego nie stanowi podstawy roszczenia
gwarancyjnego. Z czasem również wysokość rdzenia może ulec nieznacznym zmianom – także w tym przypadku nie mamy do czynienia z podstawą do roszczeń, o ile użyteczność materaca nie jest przez to ograniczona.
Warunkiem rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego jest możliwość sprawdzenia go przez nas. W tym celu muszą
Państwo zgłosić nam roszczenie gwarancyjne w ciągu dwóch miesięcy od pierwszego wystąpienia lub wykrycia
wady, w sposób czytelny, poprawny, kompletny i zgodny z prawdą – pocztą elektroniczną, listownie lub faksem
(nasze dane kontaktowe podano powyżej). Prosimy o dołączenie aktualnych danych kontaktowych,
odpowiedniego dowodu zakupu z datą zakupu oraz dokładnego opisu uszkodzenia wraz ze zdjęciami.
Następnie zorganizujemy odbiór towaru. Ocenimy zgłoszony towar i w rozsądnym czasie poinformujemy
Państwa, czy mamy do czynienia z przypadkiem gwarancyjnym.
Jeśli roszczenie gwarancyjne zostanie uznane, to wymienimy lub naprawimy uszkodzony rdzeń materaca według
własnego uznania. Pokrywamy koszty naprawy lub wymiany oraz transportu (wysyłki i zwrotu), tak aby w
przypadku uzasadnionej reklamacji nie ponieśli Państwo żadnych kosztów. Nie przysługuje roszczenie o
odszkodowanie wynikające z tej gwarancji. Ustawowe roszczenia odszkodowawcze pozostają jednak
nienaruszone.
Prosimy pamiętać: Jeśli nie mamy do czynienia z przypadkiem gwarancyjnym, a przy zachowaniu należytej
staranności mogli to Państwo rozpoznać (np. gdy materac nosi wyraźne ślady przecięć), to obciążymy Państwa
kosztami transportu w wysokości 529 PLN brutto (na chwilę obecną) za każdy odcinek trasy (tam i z powrotem).
Mają Państwo jednak prawo wykazać, że rzeczywiste koszty transportu i oceny są niższe, i wtedy poniosą
Państwo jedynie rzeczywiście powstałe koszty.
Produkty, które już raz zostały użyte, nie wracają do obiegu. W przypadku zażądania zwrotu koordynujemy odbiór przez partnera logistycznego. W celu ochrony zasobów i środowiska naturalnego poddajemy recyklingowi wszystkie nadające się do recyklingu elementy materaca. Pozostałe elementy są odpowiednio utylizowane.
Brak wyników.
Czy masz więcej pytań?
Nasz dział obsługi klienta odpowiada na wszystkie Twoje pytania od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 22:00.