Pomoc i kontakt

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z nami!

Produkt i pielęgnacja

W jakich wersjach dostępny jest materac BODYGUARD®?

Każdy materac BODYGUARD® składa się z dwóch warstw o różnych stopniach twardości: z jednej strony średnio twardą, a z drugiej twardą. Dzięki temu wystarczy, że go obrócisz, by przekonać się, która opcja bardziej ci odpowiada.

W jakich rozmiarach dostępny jest materac BODYGUARD®?

Materac BODYGUARD® jest dostępny w 29 różnych rozmiarach – od 70x200 cm do 200x220 cm. Na stronie produktu można w bardzo prosty sposób wybrać żądany rozmiar. Wysokość całkowita materaca BODYGUARD® wynosi ok. 18,5 cm. Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Dla kogo jest przeznaczony materac BODYGUARD®?

Materac BODYGUARD® jest materacem odpowiednim do każdego typu budowy ciała. Dzięki swoim modułom ergonomicznym materac z łatwością dopasowuje się do Twojej ulubionej pozycji do spania: czy to na brzuchu, na boku lub na plecach. Jako materac 2w1 DUO BODYGUARD® posiada dwie strony o różnych stopniach twardości, które nie są kwestią masy ciała, lecz gustu. Większość naszych użytkowników w Polsce preferuje stopień „średnio twardy”.

Co mogę zrobić, by materac był bardziej miękki? Ochraniacz na materac Topper BODYGUARD®

Ochraniacz Topper BODYGUARD® nie tylko sprawia że leżysz wyżej, ale również nadaje miękkość dwóm dostępnym stopniom twardości naszych materacy BODYGUARD®. Ochraniacz na materac Topper BODYGUARD® ma dwie różne powłoki: Po jednej stronie wysoce elastyczny pokrowiec HyBreeze® o wyjątkowej oddychalności, a z drugiej strony wysokiej jakości pokrowiec BaumwollSleep®. Ochraniacz na materac Topper BODYGUARD® to nakładka na materac z wyjątkowo miękkiej pianki wysokoelastycznej, która, podobnie jak materace BODYGUARD®, została podzielona na symetrycznie rozłożone obszary modułów ergonomicznych. W ten sposób ochraniacz Topper nie tylko zapewnia dodatkowe odciążenie, ale też indywidualnie dopasowuje się do poszczególnych obszarów ciała. Ochraniacz na materac zamówisz u nas w niemalże wszystkich oferowanych rozmiarach materaca – za wyjątkiem długości specjalnych 210 cm i 220 cm oraz szerokości specjalnej 70 cm. Gumki mocujące pozwalają wygodnie zamocować go na materacu i zapobiegają przesuwaniu. Materiał można prać w 40 °C. Ze względu na rozmiar należy go jednak prać ręcznie lub przekazać do profesjonalnego czyszczenia.

Jaki materiał stosujemy w materacu BODYGUARD®?

Materac BODYGUARD® został wyprodukowany z wysokiej jakości innowacyjnej pianki QXSchaum® - jednego z najnowocześniejszych materiałów stosowanych w materacach.

Czy w materacu BODYGUARD® znajdują się substancje szkodliwe?

BODYGUARD® jest czystym materacem. Został przetestowany na obecność substancji szkodliwych zgodnie z Oeko-Tex® Standard 100 w najwyższej klasie 1 dla produktów dla niemowląt.

Z czego składa się pokrowiec materaca BODYGUARD®?

Pokrowiec HyBreeze® materaca antykartelowego BODYGUARD® składa się z dzianin dystansowych 3D, które zapewniają optymalne odprowadzanie wilgoci, dzięki czemu materac pozostaje suchy podczas snu.

Czy pokrowiec materaca BODYGUARD® można prać?

Tak, pokrowiec można bez problemu prać. Praktyczny zamek błyskawiczny przebiegający wokół pokrowca dzieli do na dwie części. Obie strony mogą być prane osobno w pralce automatycznej w temperaturze do 60 stopni. Prosimy nie wybielać ani nie prasować pokrowca materaca. Pokrowiec nie nadaje się również do suszenia w suszarkach. Suszyć tylko na powietrzu.

Czy materac BODYGUARD® trzeba odwracać na drugą stronę?

Na szczęście nie. Dzięki bardzo stabilnej piance QXSchaum® nasz materac nie wymaga trzymiesięcznej fazy regeneracyjnej. Możesz więc bez przerwy komfortowo spać na tej stronie, którą wybrałeś/wybrałaś.

Co to jest MDK?

MDK to skrót od materac dla każdego. To znaczy: materac antykartelowy BODYGUARD® jest idealny dla najróżniejszych kształtów ciała w typowych pozycjach do spania. Dzięki materacowi antykartelowemu BODYGUARD® i jego ergonomicznym modułom możesz cieszyć się przyjemnym komfortem snu . Wolisz twardy materac czy raczej średnio-twardy? BODYGUARD® zapewni Ci komfortowy sen. I to właśnie jest MDK - materac dla każdego.

Mój materac wydziela po rozpakowaniu delikatny zapach. Czy to normalne?

Materace często wydzielają na początku zapach nowego produktu. Zapach ten nie jest szkodliwy dla zdrowia. Materac BODYGUARD® został skontrolowany pod kątem występowania substancji szkodliwych przez różne instytuty oraz posiada certyfikat OEKOTEX Standard 100 w kategorii I dla artykułów dla niemowląt. W miarę możliwości staramy się dostarczyć Ci neutralny zapachowo materac BODYGUARD®. Ewentualny odczuwalny zapach nowego produktu ulotni się po pewnym czasie. W tym celu najlepiej przewietrzyć sypialnię kilka razy dziennie. Często zapach nowego produktu znika też po pierwszym praniu pokrowca (patrz FAQ powyżej: Czy pokrowiec można prać?). Jeśli nowy zapach będzie utrzymywał się dłużej niż 14 dni, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Z czego wykonana jest poduszka BODYGUARD® Plus?

Poduszka BODYGUARD® Plus wykonana jest z innowacyjnej, wysoce elastycznej pianki Visco. Jej pokrowiec HyBreeze® to 100% poliestru i możesz go prać w temperaturze do 60 stopni. Nie suszyć w suszarkach bębnowych.

Wymiar mojego materaca nieznacznie odbiega od zamówionego rozmiaru. Czy to możliwe?

Tak, w pojedynczych przypadkach przy produkcji mogą wystąpić odchylenia o maks. +/- 2 cm od podanego rozmiaru (długość i szerokość). Odstępstwa w tym zakresie nie stanowią podstawy do reklamacji.

Płatność i przesyłka

Jakie są dostępne metody płatności?

Oferujemy następujące metody płatności: Przedpłata, Przelewy24, BLIK, karta kredytowa (Visa, Mastercard, American Express), PayPal i Klarna. Więcej informacji na ten temat można znaleźć również w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych w zakładce „Metody płatności”.

Ile kosztuje przesyłka?

Przesyłka do Polski: Koszt wysyłki materaca na terenie Polski wynosi 39 złotych za sztukę, natomiast w przypadku ochraniacza Topper i poduszki Plus przesyłka jest bezpłatna. Patrz też Koszty przesyłki.

Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Tak, każde zlecenie przyjęte do realizacji automatycznie generuje email z potwierdzeniem. Sprawdź, czy nie trafił do folderu ze spamem.

Kiedy mogę liczyć na dostarczenie przesyłki?

Od momentu wpłynięcia płatności dostarczamy produkty BODYGUARD® w terminie podanym aktualnie na stronie produktu.

W jaki sposób dostarczany jest materac BODYGUARD®?

Każdy antykartelowy materac BODYGUARD® jest specjalnie skompresowany i przesyłany w paczce o wymiarach 120 x 40 x 40 cm. Przed położeniem się na nim należy zdjąć folię i odczekać ok. 8 minut. Proszę pamiętać, że materac BODYGUARD® nie może pozostawać w stanie skompresowanym dłużej niż przez cztery tygodnie od momentu dostawy.

Czy w przypadku zamówienia większej ilości artykułów zostaną one dostarczone razem?

W przypadku zamówienia kilku sztuk tego samego artykułu dostarczane są one zazwyczaj razem. Dostawa różnych artykułów, jak na przykład materac i ochraniacz Topper, może czasami zostać zrealizowana w różnych terminach.

Dlaczego otrzymuję dwa różnie zapakowane materace BODYGUARD®?

W przypadku materaców BODYGUARD® stosuje się w zależności od wielkości dwie różne metody kompresji (metody pakowania). Dlatego też może się zdarzyć, że sposób pakowania folią dostarczanych materaców BODYGUARD® jest różny. Wszystkie materace BODYGUARD® są jednak przesyłane w kartonie o takich samych wymiarach (120 cm x 40 cm x 40 cm).

Czy podatek VAT jest zwracany w przypadku późniejszego wywozu produktów przez klienta do krajów trzecich (krajów nienależących do UE)?

Nie. W przypadku dostaw, które pierwotnie zostały wysłane na adres dostawy na terenie UE, a następnie są wywiezione/zabrane przez samego klienta do krajów trzecich (np. do Szwajcarii), firma bett1 nie zwraca podatku VAT.

Gwarancja i wymiana

Co oznacza „Test 100 nocy”?

Jeśli jako konsument nie będziesz zadowolony ze swojego materaca BODYGUARD®, masz możliwość zwrócić go za darmo w przeciągu 100 dni od daty dostawy. Żądanie zwrotu należy przesłać mailowo na adres [email protected] My lub zlecona przez nas firma spedycjyna ustalimy z Tobą termin i miejsce odbioru. Miejscem odbioru może być każde miejsce, które jest jednocześnie dozwolonym miejscem dostawy (patrz OWH § 5). Odbiór jest bezpłatny. Nie jest konieczne zapakowanie materaca BODYGUARD® ponownie w karton przesyłkowy w celu jego odbioru. Wystarczy, że owiniesz materac BODYGUARD® folią ochronną, którą otrzymasz od spedytora.

Jeśli uzgodniony odbiór nie dojdzie dwukrotnie do skutku z Twojej winy, wówczas dodatkowe prawo do zwrotu uznaje się za niewykonane. Po otrzymaniu przez nas materaca zwracamy Ci koszty zakupu. Bierzemy na siebie ryzyko związane z utratą materaca podczas przesyłki zwrotnej. Dodatkowe prawo do zwrotu obowiązuje w każdym przypadku wraz z przysługującym ustawowym prawem do odstąpienia od umowy i nie narusza również jakichkolwiek praw do roszczeń z tytułu rękojmi.

Ile wynosi okres odstąpienia od umowy?

Dla wszystkich produktów obowiązuje ustawowy okres odstąpienia od umowy wynoszący 14 dni. W przypadku materacy BODYGUARD® oferujemy ponadto dodatkowe prawo do zwrotu przez 100 dni od daty zakupu (test 100 nocy).

Jak szczegółowo wygląda prawo do odstąpienia od umowy?

Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyn. Okres odstąpienia wynosi czternaście dni od dnia, w którym Państwo lub osoba trzecia inna niż dostawca weszła w posiadanie towarów. Aby móc skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji poprzez wyraźne oświadczenie. Aby dotrzymać terminu odwołania wystarczy, że wyślesz powiadomienie o skorzystaniu z prawa odwołania przed upływem terminu odwołania.

W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy, niezwłocznie i nie później niż w ciągu czternastu dni od daty otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od niniejszej Umowy, zwrócimy użytkownikowi wszystkie płatności, które otrzymaliśmy od użytkownika, w tym koszty dostawy (inne niż dodatkowe opłaty wynikające z wyboru metody dostawy innej niż najtańsza oferowana przez nas dostawa standardowa). W celu zwrotu pieniędzy korzystamy z tego samego rodzaju płatności, który został użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej i w żadnym wypadku nie zostaniesz obciążony kosztami takiego zwrotu.

Towar zostanie odebrany przez naszego partnera logistycznego. To my ponosimy koszt zwrotu towaru, jeśli adres odbioru znajduje się na terenie Polski. Jeśli natomiast adres odbioru znajduje się poza granicami Polski, to ty ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Koszty te wynoszą 529 PLN za sztukę w przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą być normalnie wysłane pocztą, z wyspy lub z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej. Koszty zwrotów z krajów trzecich wynoszą 699 PLN za sztukę. W przypadku towarów, które mogą być normalnie wysyłane pocztą (np. oryginalnie zapakowane materace lub poduszki), koszt wynosi 159 PLN za sztukę. W przypadku przesyłek zwrotnych z krajów trzecich (poza UE) koszty przesyłki zwrotnej wynoszą zazwyczaj 699 PLN za sztukę dla wszystkich towarów. W przypadku materaca BODYGUARD® oferujemy dodatkowo 100-dniowe prawo zwrotu, które daje Ci możliwość zwrotu materaca nawet po upływie ustawowego 14-dniowego okresu wypowiedzenia umowy. Takie dodatkowe prawo do zwrotu istnieje w każdym przypadku obok ustawowego prawa do odstąpienia od umowy i nie ma wpływu na roszczenia gwarancyjne (patrz również: Ogólne Warunki Handlowe).

Jeżeli skorzystasz z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy (patrz wyżej), przepisy dotyczące skutków skorzystania z ustawowego prawa do odstąpienia od powyższych przepisów mają zastosowanie w drodze odstępstwa.

Adres kontaktowy:

bett1.de GmbH
Tauentzienstr. 11
10789 Berlin
Niemcy


E-mail: [email protected]

Czy mój materac BODYGUARD® jest objęty gwarancją?

Chcemy, abyś przez długi czas był zadowolony z materaca BODYGUARD® . Dlatego dajemy 10 lat gwarancji na rdzeń materaca. Gwarancje są całkowicie bezpłatne przez pierwsze dwa lata od daty zakupu. W trzecim roku użytkowania nadal przyznajemy 60%, w czwartym roku 50%, w piątym 40%, w szóstym roku 20%, a w siódmym do dziesiątego roku 10% udowodnionej ceny zakupu. Na zakup jest udzielana dwuletnia gwarancja. Nasza gwarancja podlega prawu niemieckiemu. Zakres gwarancji jest ograniczony do krajów UE i Szwajcarii. Gwarancja ustawowa sprzedawcy pozostaje nienaruszona. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty dostawy. Dowód zakupu jest wymagany jako dowód gwarancji.

Co prowadzi do wykluczenia gwarancji?

Z zakresu gwarancji wyłączone są wady powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania przez klienta, tj. rozcięcia, pęknięcia, nacięcia, zadrapania i zabrudzenia powstałe po dostawie. Ponadto gwarancja nie obejmuje zwykłych zmian twardości i wysokości materaca. Obniżenie wysokości materaca o 15% jest normalne i nie jest objęte gwarancją.

Ponadto gwarancja nie obejmuje żadnych szkód towarzyszących lub następczych. W związku z tym gwarancja nie dotyczy szkód spowodowanych nieprawidłową instalacją, obsługą lub pielęgnacją. Zamki błyskawiczne i uchwyty pokrowca są wyłączone z rozszerzonej gwarancji. Gwarancja dotyczy wyłącznie użytkowania produktów we wnętrzach. Gwarancja nie obowiązuje, jeśli produkty były używane na zewnątrz lub w wilgotnym środowisku. Tworzenie się pleśni jest wyłączone z gwarancji. Zmiany kolorystyczne pianek materacowych są również normalne, podobnie jak powstawanie pomarszczeń/zagnieceń pokrowca spowodowane listwami podstawy materaca. Aspekty te nie są zatem uznawane za podstawę do złożenia skargi. Naprawa lub wymiana reklamowanego produktu nie powoduje powstania nowego okresu gwarancyjnego.

Ciężko zabrudzone materace BODYGUARD® , których nie można skontrolować ani naprawić pod względem higienicznym są również wyłączone z rozszerzonej gwarancji.

Co mam zrobić, jeśli chcę skorzystać z gwarancji?

1. Proszę skorzystać z naszego formularza reklamacyjnego. Możesz go pobrać pod następującym linkiem: Formularz reklamacyjny
Wypełnij formularz i wyślij go do nas e-mailem lub pocztą.
2. Następnie zorganizujemy bezpłatny (pod warunkiem, patrz punkt 3) odbiór towarów.
3. Zbadamy reklamowany produkt i podejmiemy decyzję, czy w takim przypadku istnieje roszczenie gwarancyjne.

Co się dzieje ze zwróconymi materacami BODYGUARD®?

Produkty, które już raz zostały użyte, nie wracają do obiegu. W przypadku zażądania zwrotu koordynujemy odbiór przez partnera logistycznego. W celu ochrony zasobów i środowiska naturalnego poddajemy recyklingowi wszystkie nadające się do recyklingu elementy materaca. Pozostałe elementy są odpowiednio utylizowane.